Hoe kan ik mijn producten bestellen op Directlyfrom.nl? >

Hoe kan ik betalen op Directlyfrom.nl?

Rekenen jullie bezorgkosten voor mijn bestelling? >

Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn bestelling? >

Op welke dagen bezorgen jullie mijn bestelling? >

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van bezorgen? >

Hoe weet ik of een product op voorraad is? >

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen? >

Kan ik mijn bestelling annuleren? >

Wat ik het minimale bedrag waarmee ik kan bestellen op Directlyfrom.nl? >

In welke gebieden levert Directlyfrom.nl? >

Hoe kan ik mijn producten bestellen op Directlyfrom.nl?

Op de website wordt een ruim assortiment producten aangeboden door verschillende producenten en specialisten. Zoek via de leverancier of de zoekfunctie de producten die je graag zou willen bestellen. Sommige producten zijn in verschillende gewichten te verkrijgen. Selecteer het gewenste product en gewicht en voeg deze toe aan je winkelwagen.

Zodra je alles wat je wilt bestellen gevonden en aan je winkelwagen toegevoegd hebt, klik je rechtsboven op afrekenen. Je ziet nu een overzicht van de inhoud van je winkelwagen en de totale geschatte kosten van je bestelling.

Omdat veel van onze leveranciers werken met verse natuurproducten en zij bestelde producten op maat en vers produceren, kunnen er kleine afwijkingen in het productgewicht ontstaan. Daarnaast kan soms een bepaald product niet voorradig zijn. De vangst of oogst kan wel eens tegenvallen en soms heeft vlees nog net even een paar dagen extra rijping nodig. Wanneer een leverancier een bepaald product niet kan leveren, krijg je altijd een alternatieve keuze van de leverancier aangeboden. We vragen je echter altijd om deze keuze te accepteren of af te wijzen. Jij beslist dus altijd welk product je krijgt.

Je bestelde producten op Directlyfrom.nl betaal je altijd achteraf, nadat je de producten thuis ontvangen heb. Wel zo veilig!.

Hoe kan ik betalen op Directlyfrom.nl?

Betalen op Directlyfrom.nl kan momenteel met creditcard of per factuur. Wij hebben voor deze twee mogelijkheden gekozen, zodat jij achteraf kan betalen. Alleen op die manier betaal jij precies voor wat je ontvangt.

Betalingen per creditcard verlopen via betaalprovider Stripe. Via Stripe reserveren we de geschatte kosten van je bestelling plus een klein percentage jouw creditcard. Pas nadat je bestelling is klaargemaakt door onze leveranciers en bij jou thuis is afgeleverd, vindt de definitieve afrekening plaats. Je betaalt dus nooit te veel en alleen voor hetgeen je daadwerkelijk ontvangt.

Betalingen per factuur verlopen via betaalprovider Klarna. Klarna is een zeer betrouwbare partner voor het verwerken van betalingen per factuur. Het betalen via deze methode is zeer eenvoudig; bij het afrekenen selecteer je Klarna als betaalmethode, waarna gevraagd wordt je persoonsgegevens in te vullen. Deze gebruikt Klarna vervolgens om een snelle (binnen enkele seconden) kredietcheck uit te voeren. Wanneer deze positief is, wordt je bestelling geaccepteerd en door Directlyfrom.nl verwerkt. De definitieve factuur ontvang je na aflevering van je bestelling van Klarna. Betalen aan Klarna kan gemakkelijk via Ideal of internetbankieren bij je eigen bank.

Rekenen jullie bezorgkosten voor mijn bestelling?

Bestellingen via Directlyfrom.nl vanaf €75,- worden gratis bij je thuisbezorgd. Voor bestellingen onder de €75,- rekenen wij een vergoeding van 6,95.

Het bovenstaande geldt op dit moment voor bestellingen bestaande uit producten van Schmidt Zeevis, Nice to Meat, Treuren, Vanilla Venture en Rungis. Deze producten worden gecombineerd bij jou geleverd met gekoeld transport.

Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn bestelling?

Wij beloven dat bestellingen door ons ontvangen tot 12.00, de volgende dag bij je thuis bezorgd worden. De dag waarop je jouw producten wilt ontvangen kan je overigens zelf selecteren tijdens het bestelproces.

Op welke dagen bezorgen jullie mijn bestelling?

Bestellingen via Directlyfrom.nl worden bij je thuis bezorgd van woensdag tot en met zaterdag. Op maandag en dinsdag leveren wij op dit moment geen bestellingen uit.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van bezorgen?

Tijdens het bestelproces kan je zelf je gewenste leverdatum selecteren. Ook op de leverdag zelf word je gebeld door onze chauffeur en zal hij een betere tijdsindicatie geven van het precieze tijdstip dat hij bij jouw adres is. Op deze manier proberen we er voor te zorgen dat we je altijd thuis treffen. Tijdens het bestelproces vragen we je ook of we je bestelling bij de buren mogen afleveren. Indien je dit goed vindt en je bent niet thuis, zal onze chauffeur je bestelling proberen bij de buren af te leveren. Mocht je het niet goed vinden dat we je bestelling bij de buren afleveren of zijn deze ook niet thuis, dan nemen we je bestelling mee retour. Reclameren of terugstorten van de betaling is in dit geval niet meer mogelijk.

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Nadat je jouw bestelling hebt afgerond via Directlyfrom.nl, informeren wij de leveranciers van de door jou bestelde producten. Zij controleren direct de beschikbaarheid van alle bestelde producten en bieden een alternatief product aan in het geval een product niet leverbaar is. Hier wordt je per e-mail van op de hoogte gesteld. We vragen je echter altijd om deze keuze te accepteren of af te wijzen. Jij beslist dus altijd welk product je krijgt.

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen?

Nadat je jouw bestelling hebt afgerond via Directlyfrom.nl, ontvang je van ons direct een e-mail waarin we de ontvangst van je bestelling bevestigen. Je kan ervan uit gaan dat we vanaf dit moment er alles aan doen om jouw bestelling in samenwerking met onze leveranciers zo goed mogelijk te verzorgen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je jouw bestelling via Directlyfrom.nl wilt annuleren, neem dan uiterlijk voor 12.00 op de dag voor aflevering contact met ons op via info@directlyfrom.nl. Alleen dan kunnen we garanderen dat je bestelling nog niet in productie is genomen en we deze dus kosteloos kunnen annuleren.

Wat ik het minimale bedrag waarmee ik kan bestellen op Directlyfrom.nl?

Bestellen op Directlyfrom.nl is mogelijk vanaf een minimum van €25,- per bestelling. Bestellingen met een lagere waarde kunnen wij op dit moment helaas nog niet in behandeling nemen.  

In welke gebieden levert Directlyfrom.nl? 

Wij leveren door heel Nederland, met uitzondering van de Waddeneilanden en Zeeuws-Vlaanderen, met gekoeld transport.


.


.


Accept

Om u beter van dienst te kunnen zijn maakt Direclyfrom.nl gebruik van cookies. Als u onze site blijft gebruiken gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies.